aanmelden | inloggen
  home +ll.

forum +ll.
 gallery +ll.
 meetings +ll.
 clubcard +ll.
 flyers +ll.

brochures +ll.
 handleidingen +ll.
 multimedia +ll.
 overige +ll.

merchandise +ll.
 interieur +ll.
 exterieur +ll.
 onderhoud +ll.

clubs +ll.
 sponsors +ll.
 overige +ll.

forum index | zoeken

Ook berichten toevoegen aan het forum?! Klik hier en meld je gratis aan als forumlid!

... | Uitvoeringen | Peugeot 207 Hoggar: pickup voor Zuid-Amerika[Pagina: 1 van 1]  
Féline-Turbo
Forumlid
Forumlid

Profiel bekijken Stuur privébericht

BerichtZa 13 Mrt 2010 18:52 

Peugeot 207 Hoggar: pickup voor Zuid-Amerika

Zuid-Amerika is een belangrijke markt voor Peugeot. Vandaar dat deze 207 Hoggar in Brazilië is ontwikkeld en wordt gebouwd.
Peugeot brengt de 207 Hoggar op de Braziliaanse markt. Het is daar een aanvulling op de reeks die ook in Zuid-Amerika uit de hatchback en stationwagen bestaat. De Hoggar heeft een laadvolume van 1.151 liter en weegt slechts 742 kilo. De naam Hoggar gebruikte Peugeot eerder voor een concept car en roept volgens Peugeot associaties op met kracht, duurzaamheid en actie.
De Hoggar wordt gebouwd in de Peugeot-fabriek Porto Real, in Rio de Janeiro. De auto komt te koop met een 1,4- en een 1,6-liter benzinemotor en Peugeot hoopt er in Brazilië tien procent van de pickup-markt mee in handen te krijgen.

Bron : autoweek

Cruz
Forumlid
Forumlid

BerichtZa 13 Mrt 2010 20:58 

Wat ik mijn afvraag is, waarom PSA (nog) niet in India zit? Ik weet wel dat ze wel voorzichtig aan het kijken zijn...
Maar onlangs heeft VW een nieuwe Polo geintroduceerd in India en Fiat de Punto tijdje terug. Gemiste kans voor Peugeot om een 207/206+ uit te brengen in India?

India is booming veel Westerse fabrikanten zitten tegenwoordig in India.

Ik kon mij goed herinneren 10 jaar geleden was meeste verkochte buitenlandse auto in India een Suzuki. Je zag her en der wel wat buitenlandse auto's maar vaak waren die geimporteerd via Dubai.

Ik kom zelf uit India (Nee ik zat niet in die clip van de 206 Confused )vandaar mijn belangstelling.

jp206gti
Forumlid
Forumlid

BerichtZa 13 Mrt 2010 23:01 

Raar dat ze deze 207 noemen. Ziet er meer uit als een 206+ pickup. Er zitten een luchtrooster in de motorkap zoals bij alle 206jes.

Cruz
Forumlid
Forumlid

BerichtZa 13 Mrt 2010 23:24 

Dit is de nieuwe versie die in het Afrika rijdt

Figaro75
Forumlid
Forumlid

BerichtZo 14 Mrt 2010 09:47 

Van het 307forum:

Volgens Autoblog kun je hem alleen bestellen als je naar de overkant van de oceaan verhuist:

Peugeot Hoggar: compacte pick-up voor Brazilië
Gepost op 11-03-2010 om 11:10

Maak kennis met de Peugeot Hoggar, een Peug met laadbak. Niet voor de Bob de Bouwers in Europa, want dit model is bestemd voor de Braziliaanse markt.
Compacte pick-ups doen het goed in Brazilië en Peugeot wil in dat segment ook een paar graantjes meepikken. De auto is niet gebaseerd op de Peugeot 207, maar z’n voorganger de 206 en ontleent zijn naam aan Peugeot Hoggar beach-buggy concept uit 2003.

De Hoggar pick-up heeft een laadcapaciteit van 1.151 liter en mag maximaal 742 kilo vervoeren. De nieuweling mag het vanaf mei dit jaar opnemen tegen concurrenten als de Fiat Strada en Chevrolet Montana. Hij wordt leverbaar met 1,4 en 1,6 liter motoren die naast op benzine ook op bio-ethanol rijden.

Dus daar wordt idd gesproken over de 206+ en niet de 207.... Laughing Laughing

Inmiddels 207 rijder! Very Happy

306cab
Forumlid
Forumlid

BerichtZo 14 Mrt 2010 12:45 

in brazilie noemen ze het de 207, hier de 206+

net als de 308sedan in china 408 heet Rolling Eyes

gr rick

+ personalisatie: blue montebello (metaallak), claudia grege (leer), lm velgen 17" hockenheim
+ accessoires: donkere ramen achter, parkeerhulp, pack comfort, pack alu, cruisecontrol, Nokia carkit CK-15W, Travelpilot Amsterdam,
+ modificaties: -

printer-friendly view [Pagina: 1 van 1]  

Ook uw banner kan hier staan... Interesse? klik hier