home +ll.
forum +ll.
gallery +ll.
meetings +ll.
clubcard +ll.
flyers +ll.
brochures +ll.
handleidingen +ll.
multimedia +ll.
overige +ll.
merchandise +ll.
interieur +ll.
exterieur +ll.
onderhoud +ll.
clubs +ll.
sponsors +ll.
overige +ll.
|
|
| ... | Media | 308GTI versa yoshimura207 | [Pagina: 1 van 1] |
|
207yoshimura Forumlid

Berichten 88 Lid sinds 15 Aug 2007 Locatie rotterdam

| |
Wo 14 Jul 2010 20:31 |
|
|
hallo peu rijders
je zal maar een 308 GTI mogen testen en vergelijken met mijn yoshimura207.
lees het bericht van redactie auto tuning hier onder.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hoi Willem,
dank voor de info! Je 207 Feline is een buitengewoon strakke en sportief uitziende auto, met wat mij betreft precies de juiste aanpassingen! Ik zit wel een beetje te dubben of ik er een volle reportage van 6 pagina's mee kan vullen, het standaard aantal pagina's voor een artikel over een particuliere auto. Nu heb ik wel een ander
idee: in de nabije toekomst doen we een test met de nieuwe Peugeot 308 GTi, die - zoals je denk ik weet - ook 200 pk levert, nagenoeg hetzelfde vermogen als jouw getunede Feline. Het lijkt mij wel een leuk idee om beide auto's eens naast elkaar te zetten, en jou als Peugeot-liefhebber en -kenner met de 308 GTi te laten rijden en daar jouw mening over te laten geven. Dan hebben we een leuk vergelijk tussen een getunede 207 Feline en een standaard 308 GTi en kunnen we de verschillen en overeenkomsten mooi in kaart brengen. Bovendien heb jij dan een testrit met de nieuwe 308 GTi en kunnen we een echte Peugeot-fanaat aan het woord laten komen.
Lijkt je deze opzet iets? Ik weet nog niet wanneer we de test-308 tot onze beschikking hebben (hopelijk deze zomer), dat hangt af van de importeur en hun planning voor de testauto's, maar zodra ik daar bericht over heb, laat ik zsm weten zodat we een afspraak in kunnen plannen. Meestal hebben we zo'n testauto een week, dus dan moet wel een keer een afspraak in te plannen zijn.
Ik hoor graag van je!
Mvg,
Hugo
--------------------------------------------------------------------------------------------
weet niet of ik dit wil dus heb ik maar ja gezegt 

+ personalisatie: gris aluminium (metaallak), half leer (zwart)
+ accessoires: sportpedalen met voetsteun, chroom handrem, JBL, achter- en zijgordijnen, glazendak
+ modificaties: 35mm verlaagd H&R, Voorspoiler(lip) in kleur, achter dakspoiler in kleur, koplampspoilers in kleur, motortunig naar 180pk, met K&N kit 190pk, blow off valve, Musketier sport uitlaat L+R 90mm rond RVS, 17inch chroomlook velg met 215 band |
|
| |
|
|
Marcel207 Forumlid

Berichten 817 Lid sinds 31 Jan 2007 Locatie Oude Pekela

| |
Wo 14 Jul 2010 21:02 |
|
|
de 207 is lichter dan de 308, dus dat voordeel heb je al 

+ personalisatie: gris aluminium (metaallak), Zindal zwart (stof), Spa 16” lm velgen
+ accessoires: lionsticker, rvs instaplijsten, armsteun, aluminium voetsteun, korte aluminium antenne autostyle, spiegelcomfort pakket, radio MP3 upgrade
+ modificaties: quality luidspreker upgrade set (220Watt, 170mm, woofer, 25m tweeter) voorin, luidspreker upgrade set (160Watt, 170mm, 2-weg) achterin

+ personalisatie: noir obsedien, koulikoro grijs (stof), wielplaten auckland
+ accessoires: airco, RD4 radio/CDspeler, stoelen in hoogte verstelbaar
+ modificaties: centric bestickering |
|
| |
|
|
Féline-Turbo Forumlid

Berichten 256 Lid sinds 20 Nov 2006 Locatie Veluwe

| |
Za 28 Aug 2010 11:39 |
|